tisdag 11 oktober 2011

att tiden börjar gömma sig under löven

Vad det går undan! snart har vi bott här i två och en halv vecka och jag mår bättre än någonsin.
På lillasysters begäran ska jag göra en lista vad som rör sig i mitt huvud för tillfället:
- allt är jätte bra med mig och pelle!
- vi mår jätte bra i vår  nya lägenhet, fast han jobbar natt och jag är i skolan/praktiserar dagtid
- denna vecka är jag i en förskoleklass i mantorp och allt är suvärent!
- lägengenheten är nog klar enligt pelle, men enligt mig behöver jag tillbringa många fler timmar på loppisar, affärer som moster malla och läsa inredningsbloggar.
- Jag älskar fortfarande halv åtta hos mig och föredrar det före plugg

kram alla!

1 kommentar:

  1. ah, det later ju toppen! :D
    har du nagra ungar som heter milla eller ossian ? :)
    det ser as fint ut hemma hos er, kan inte vanta tills jag far komma och halsa pa :)
    ha det bast syster, och halsa sambon :)
    PUSS !

    SvaraRadera