onsdag 19 oktober 2011

att det snurrar i min skalle

14/10 : lillasyster kom hit och kollade på film, åt go mat & marängswisch, och somnade i fulrummet.
15/10 : Tranås med hjärtat, åt lunch hos mamma & pappa. Träffade fina vänner på eftermiddags fika.
16/10 : död åt tengil-plugg dag.
17/10 : död åt tengil-plugg dag. Igen.
18/10 : död åt tengil-plugg dag. Igen..
19/10 : död åt tengil-plugg dag. Igen?!
Kan ju dra slutsatsen av detta beteende: Det måste ju bara betyda en sak, motivation i topp inför salstenta!
Hur ska detta fortsätta trots negativa förstärkningar i form av snarkningar och förvirring?
Fortsättning följer.

tjoho! munter-go-gla tjej!

hoppas ni förstår ironin.


2 kommentarer:

  1. jag saknar dig med, trots att jag har en amerikansk syster som ar super lik dig!
    och forresten sa bakade jag egna maranger haromveckan med abby, dom blev faktiskt bra :)
    mysigt att moa halsade pa! :)
    ha en fin helg!
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. vaddå lik mig? (: haha
    åh härligt! hur gjorde du? (:

    KRAM!

    SvaraRadera