onsdag 12 oktober 2011

att gå husesyn hos stark och lundmarks!


dörren du möts av på tredje våningen


höst krans jag gjorde idag!

hallen, inte allt så mycket för världen om du inte vänder dig om...


... och får ännu en höst krans gjord idag på mitt fina linneskåp!

här är pelles pojkrum.

en del av köket och av hallen, den fina handukshållaren, jag fick av mormor!

sovrummet! min stege från arbetscentrum jag fick av mamma!

sängen! är inte helt nöjd än...

vardagsrum, bamse lampan och soffan och kanten av pelles kista

pelles egengjorda tvbänk

köket igen!

köksfönstret och de nya gadinerna!


ljusfat från farmor i glas och zink under alla rönnbär, ekollon och blad.


köket!


1 kommentar:

  1. Mysigt med egen lägenhet va?
    Ni har fått det jättefint!
    Kram på er :)

    SvaraRadera