onsdag 2 maj 2012

att vara en galning på stan

Det är så konstigt det där med att det blir en sån mycket bättre verklighet när jag lever i min fantasi. Jag har inte fått en klar bild av verkligheten på ett bra tag, dags att ta tag i det. Men jag är van att de flesta säger att jag är en stor klump av dåliga vanor, men fan de har nog rättNä jag är nog inte den vassaste kniven i lådan idag heller, men i morgon förhoppningsvis. I denna världen, som är så kantig och så hård. Är en blöt, mjuk kyss det enda jag begär. Något så simpelt som när du håller mig hårt, blåser på det onda, tar bort allting som är svårt. Om du ler när det regnar och du fångar min blick, i en tid där ingen nånsin ler och du lyckas fånga min blick. Det räcker med att du vet att du är den första som jag tänker på när jag vaknar och känner mig ovanligt grå. Snälla kryp närmre och viska det du tänker på. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar